close

 

今日搭隼人之風向霧島溫泉出發~~~~~~~~~

最初以為站內有便當賣,點知無,唯有係機買飯團,不過都要等幾耐!!!!!!

途中重會路過嘉例川俾我地同貓站長影相TIM~~~~~~

其實一路搭火車既時候已經下雨,不斷祈求到達時無雨,不過唔成功。霧島溫泉個站實在太細,想買把傘都好難,唯有見步行步,睇下邊度有傘賣啦!!!!!

由車站搭車去霧島溫泉市場諗住試下蒸食物,點知問極旅客中心都話無,唯有問下一個景點點去啦!

 

就咁就去咗食豚肉SHABUSHABU~~~~

之後好彩係樓下商店買到把傘,如果唔係餘下行程都唔知點

下一個景點丸尾淹

行去呢度都幾驚險,得條車路,人又無,車又無,又落住大雨,由於落雨,原本打算去既牧場都取消咗,如果連呢個都唔去就得番霧島神宮1個景點,好似白黎,所以點都要硬住頭皮黎一下。天公做美,當我攞部手機出黎影既時候,突然好似地停雨,影完又即刻大雨番,可能可憐下我咁崎嶇都黎~~~~~~~

之後就黎咗霧島神宮,可能落雨加星期一既關係,唔係太多人!!!!!

買埋御守就搭車去火車站返中央站

霧島神宮駅既設計都好有特色~~~~~

到最後一晚,當然要去居酒屋慶祝1下順利完成旅程啦~~~~~~

第一次試雞肉刺身,質感同魚刺身一樣,所以無太大抗拒~~~~

晚晚都食既生果,真係又甜又大粒~~~~~

 

arrow
arrow

    返工為旅行 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()